راهنمای تمدید ترم تابستان (پیش ثبت‌نام)

عملیات درخواست تمدید خوابگاه پس از ورود به سامانه خوابگاه ( Dorm.ut.ac.ir ) برای دانشجویانی که شرایط زیر را داشته باشند، میسر خواهد شد:

  1. دانشجو اطلاعات خوابگاهی خود را تکمیل کرده و به تایید مدیریت رسیده باشد.

  2. دانشجو ترم قبل ساکن خوابگاه بوده باشد.

  3. دانشجو در پیش ثبت نام درخواست خوابگاه شرکت کرده باشد.

پس از ورود به سیستم، از مسیر زیر پردازش " عملیات درخواست تمدید خوابگاه" قابل دسترس خواهد بود:

دانشجویی ---> خوابگاه ---> درخواست گروهی / تکی خوابگاه ---> درخواست ---> عملیات درخواست تمدید خوابگاه

 

 

در بالای فرم، ترم تمدید خوابگاه و نام و نام خانوادگی دانشجو نمایش داده می‌شود و در پایین فرم، جدولی است که مراحل کار را به ترتیب نمایش می‌دهد.

نکته مهم: در صورتی که دانشجو ترم قبل از درخواست ساکن خوابگاه نباشد با خطای" کد ۲۹۵۸۰-۳: با توجه به اینکه دانشجو ترم قبل ساکن خوابگاه نبوده است، امکان تمدید خوابگاه وجود ندارد."مواجه می‌شود.

این مراحل به شرح زیر می‌باشند:

  • ثبت اطلاعات خوابگاهی دانشجو: وضعیت تکمیل اطلاعات خوابگاهی دانشجو و همچنین تایید آن توسط دانشجو و مدیریت را نمایش می‌دهد.

  • درخواست تمدید خوابگاه: دانشجو با انتخاب این قسمت و انتخاب گزینه "تایید" وضعیت خود را به متقاضی تمدید خوابگاه تغییر می‌دهد.

 

 

  • پرداخت الکترونیکی اجاره بها: پس از کلیک روی گزینه انتخاب، به فرم پرداخته‌ای الکترونیکی بابت خوابگاه وارد شده و سپس انتخاب دلیل پرداخت با کلیک روی لوگوی بانک، به صفحه پرداخت بانک وارد شده و اقدام به پرداخت الکترونیکی اجاره بها می‌نماید.

 

راهنمای PDF را می‌توانید از اینجا داونلود نمایید.